Autolak v spreji Seat odtieň LW9V Negro inferi metalíza 375 ml
Autolak v spreji Seat odtieň LW9V Negro inferi metalíza 375 ml je vysoko kvalitná farba na auto v spreji na opravu dielov karosérie a opravu škrabancov. Dosahuje veľmi dobrú zhodu odtieňa s originálom. Rýchlo schne, výborne kryje a je vhodný na kov a mnohé tvrdé plasty. Sprej je pripravený na mieru podľa kódu farby Vášho auta. Je potrebné ho prestriekať bezfarebným lakom.
Kvalita a vlastnosti Autolak v spreji Seat odtieň LW9V Negro inferi metalíza 375 ml
- Vysoko kvalitný akrylátový sprej s metalickým alebo perleťovým efektom
- Pripravený na mieru podľa kódu farby Vášho auta
- Dosahuje veľmi dobrú zhodu odtieňa s originálnou farbou
- Má vynikajúcu kryciu schopnosť
- Poskytuje trvanlivý lesk (po prelakovaní bezfarebným lakom)
- Má vynikajúcu priľnavosť
- Po zaschnutí vytvára tvrdý a zároveň elastický jednoliaty povrch
- Rýchloschnúci
- Je vhodný pre použitie v interiéri i exteriéri
- Po prelakovaní bezfarebným vytvára dobre leštiteľný povrch
Fyzikálne a chemické parametre Autolak v spreji Autolak v spreji Seat odtieň LW9V Negro inferi metalíza 375 ml
- Hlavná zložka: akrylátové kopolyméry
- Zápach: po rozpúšťadle
- Stupeň lesku: matný (lesk je dosiahnutý až po prelakování bezfarebným lakom, napr. MoTip sprej bezfarebný lak na metalízy).
- Výdatnosť: V závislosti od charakteru a odtieňa podkladu postačí 375 ml autolaku na cca 1 m² v závislosti od odtieňa.
- Doba schnutia (pri teplote 20°C a 50% relatívnej vlhkosti):
- proti prachu: po cca. 10 min.
- na dotyk: po cca. 50 min.
- prelakovateľný bezfarebným lakom: po cca. 30 min.
- vyschnutý: po cca. 24 hod.
Doba schnutia závisí od teploty prostredia, vlhkosti vzduchu a od hrúbky nanesenej vrstvy.
- Teplotná odolnosť: až do +80°C
- Skladovateľnosť: 5 rokov pri vhodných skladovacích podmienkach, t.j. pri teplote 10 - 25°C a relatívnej vlhkosti max. 60%.
- Balenie: 375 ml
PRACOVNÝ POSTUP pre Autolak v spreji Autolak v spreji Seat odtieň LW9V Negro inferi metalíza 375 ml
Príprava podkladu
- Podklad zbavte nečistôt, mastnoty a hrdze. V prípade potreby odstráňte hrdzu pomocou odhrdzovača, napr. MarPin bezoplachový odhrdzovač.
- Na holý kov použite vhodnú základnú farbu, napr. MoTip sprej akrylátová základná farba (na oceľové plechy) alebo BODY 960 sprej reaktívna základná farba (na hliník alebo čerstvý pozink).
- Na zhrdzavené povrchy je ideálny odhrdzovač a kvalitná základná barva v jednom BRUNOX EPOXY sprej konvertor hrdze 2v1.
- Vytmeľte prípadné nerovnosti (napr. tmelom BODY SOFT 211 polyesterový žltý tmel) a po vyschnutí tmel prebrúste na sucho brúsnym papierom č. P120 - P150.
- Zakryte okolie a diely, ktoré nebudete striekať, pomocou zakrývacej fólie a maskovacej pásky.
- Na najemno vybrúsený povrch vytmelený stierkovým tmelom naneste akrylátový plnič, napr. BODY P360 sprej základový akrylátový plnič.
- Dobre preschnutú (min. 8 hod. pri teplote 20°C) vrstvu akrylátového plniča prebrúste na sucho (brúsny papier č. P500) alebo pod vodou (brúsny papier č. P1000).
- Na nové plastové diely použite základnú farbu na plasty, napr. BODY PLASTOFIX 340 sprej základná farba na plasty. Základnú farbu na plasty nechajte preschnúť cca 20 min. Nebrúste.
- Povrch pred striekaním dôkladne očistite a osušte.
Aplikácia
- Pri práci s Autolak v spreji Autolak v spreji Seat odtieň LW9V Negro inferi metalíza 375 ml používajte vhodné osobné ochranné pomôcky.
- Pred použitím sa uistite, že Autolak v spreji Autolak v spreji Seat odtieň LW9V Negro inferi metalíza 375 ml i povrch, ktorý budete striekať, majú izbovú teplotu (cca 20°C) a minimálne 3 min. sprejom dobre potraste. V priestoroch, kde budete striekať, nesmie byť vysoká vlhkosť.
- Na málo viditeľnom mieste naneste skúšobný nástrek a otestujte znášanlivosť podkladu.
- Na prechodovú zónu medzi opravovanou plochou a pôvodným autolakom (v šírce 10 - 20 cm) naneste prístrekové riedidlo, napr. MoTip sprej prístrekové riedidlo a nechajte zaschnúť.
- Autolak v spreji Autolak v spreji Seat odtieň LW9V Negro inferi metalíza 375 ml naneste v 2 tenkých vrstvách zo vzdialenosti cca 20 - 30 cm v intervale 10 - 15 min. medzi jednotlivými vrstvami (každú nanesenú vrstvu nechajte vždy zmatnieť). Využite patentovaný striekací nástavec na sprej SAFEWORLD CanGun1 a dosiahnite profesionálny výsledok!
- Nestriekajte na syntetické laky a nátery!
Ďalší postup
- Po 30 min. schnutia (alebo po zmatnení), najneskôr však do 1 hodiny po nanesení poslednej vrstvy autolaku, prelakujte 2 vrstvami bezfarebného laku, napr. MoTip sprej bezfarebný lak na metalízy alebo ColorMatic dvojzložkový sprej bezfarebný lak.
- Po 10 - 20 min., keď je nástrek bezfarebného laku nelepivý, nastriekajte Motip sprej prístrekové riedidlo zo vzdialenosti 25 - 30 cm na okraje opravovanej plochy laku, až kým sa zo striekanej hmly nevytvorí film.
- Po úplnom vyschnutí (4 - 5 dní) je možné prechodové zóny medzi pôvodným a novým autolakom vyleštiť do vysokého lesku.
Upozornenie: Zobrazená vzorka odtieňa autolaku je len orientačná a neslúži k presnému výberu odtieňa. Odtieň je potrebné vybrať na základe kódu farby (odtieňa) auta. Tento tovar je zhotovený na mieru pre konkrétneho zákazníka a nie je možné ho vrátit alebo vymeniť.
Dodatočné parametre
Kategória: | SEAT autolaky v spreji |
---|---|
Balenie: | 375 ml |
Kód odtieňa (farby): | LW9V |
Názov odtieňa (farby): | Negro inferi |
Odtieň sa používal na modeloch: | Ibiza, Leon |
Stupeň lesku: | matný (lesk je dosiahnutý až po prelakovaní bezfarebným lakom) |
Typ autolaku: | Metalíza/perleť |
Značka auta: | Seat |
Buďte prvý, kto napíše príspevok k tejto položke.
Buďte prvý, kto napíše príspevok k tejto položke.
ColorMatic - značka od profesionálov pre profesionálov. Komplexný lakovací systém ponúka vysokokvalitné spreje, vrátane vybavenia pre plnenie sprejov. Technológia 2K sprejov ColorMatic ukazuje rozdiel medzi absolútnou kvalitou a „len“ spokojnosťou.
Značka ColorMatic je súčasťou skupiny MoTip DUPLI. Skupina MoTip DUPLI je jedným z najväčších výrobcov farieb a lakov v sprejoch, opravných ceruziek, technických sprejov a ďalších výrobkov pre opravu automobilov i hobby použitie. Jej korene siahajú do roku 1946 a v súčasnosti má 3 výrobné závody v Nemecku a Holandsku.